Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Επίσκεψη στο σταθμό του Αυλώνα

Ένα κυριακάτο μεσημέρι στον Αυλώνα

Από το σταθμό προς την πεζογέφυρα...
Μόλις έχω χάσει το IC 54 καθώς είχε 2 λεπτά προπορεία και τώρα αναμένω στην πεζογέφυρα να φωτογραφίσω το κατερχόμενο 1549.


Η γραμμή προς το σταθμό του Αυλώνα


και προς Άγιο Θωμά


Το 1549 κατηφορίζει προς το σταθμό

Πίσω στο σταθμό...
Ο σταθμός αυτή την ώρα είναι κλειστός 


Ρολόι ακριβείας


Η αποβάθρα του σταθμού


Σπίτι δίπλα από τη γραμμή. Ένα παρόμοιο κτίσμα υπάρχει και στον σταθμό της Σφενδάλης, οπότε συμπεραίνω πως μάλλον στο παρελθόν είχαν κάποια χρήση που αφορούσε το σιδηρόδρομο (οικίες του προσωπικού ίσως). Το σπίτι αυτό πάντως είναι σίγουρα το όνειρο του κάθε τρενόφιλου!

Μέχρι να περάσει το 1546 έχω αρκετό χρόνο για να ασχοληθώ με λεπτομέριες του σταθμού...


Από την πόρτα του γραφείου του σταθμάρχη.

Η αίθουσα αναμονής είναι στο ίδιο στυλ με αυτή του σταθμού του Πλαταμώνα.

Απομεινάρι από το 2008: Η ανακοίνωση ενημερώνει τους επιβάτες για τα νέου τύπου προαστιακά εισιτήρια.

Οι μπάρες έπεσαν...


Τα railbuses που εκτελούν το 1549 περνάνε το πασάγιο νότια του σταθμού...


...και σταθμεύουν


Τελικά ο καθένας μπορεί να βρει εισιτήρια του ΟΣΕ οπουδήποτε εκτός από σταθμό του ΟΣΕ.


Διάλειμμα για φαγητό και επιστροφή


Το IC 56 με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη ανηφορίζει με ταχύτητα. Επικεφαλής η ADTranz 220 019.


Mια λεπτομέρια βγαίνοντας από τον Αυλώνα... η επιφάνεια κύλισης της γραμμής έχει συνθλιβεί ελαφρώς. Πάνω απο τη γραμμή τα καλώδια της ηλεκτροκίνησης φαίνονται να είναι ανέπαφα και έτοιμα για χρήση. Ωστόσο ορισμένα κατενέρ είτε είναι στραβά είτε έχουν ακόμα πάνω απομεινάρια των παλαιών κατεστραμένων καλωδίων τα οποία συνυπάρχουν με τα καινούργια. Δεν ξέρω κατά πόσο βάσιμες είναι οι φήμες για ηλεκτροκίνιση μέχρι την Αθήνα μέχρι το 2015 αλλά ακόμα και αν αυτό επιτευχθεί η ποιότητα δε θα είναι η αναμενόμενη αν αυτή γίνει τόσο πρόχειρα. Δεν είμαι βέβαια ειδικός για να γνωρίζω ακριβώς την τεχνική ποιότητα του έργου (εξάλλου πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν) οπότε θα δούμε με τον καιρό. Αίνιγμα είναι επίσης και το για πόσο καιρό θα παραμείνουν τα καλώδια στη θέση τους. (Θυμίζω πως από 13/12/2013 η γραμμή Αυλώνα - Οινόης - Χαλκίδας - Τανάγρας είναι και πάλι «στην πρίζα»)


H ΑDTranz 220 035 σφυρίζοντας παρατεταμένα εισέρχεται στον Αυλώνα εκτελώντας το IC 55.


Θάλασσες και δάση


 Το 1553 μόλις έφτασε στο σταθμό του Αυλώνα απ΄ όπου αναχωρεί σε λίγο για τον Πειραιά.


Ο σταθμός του Αυλώνα.



Η πρόσοψη.

Ο σταθμός τώρα είναι ανοικτός


Ο σταθμός από τη μεριά του δρόμου


Τέλος της εκδρομής και επιστροφή στην Αθήνα με το ΜΑΝ 621 113-213.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου