Εδώ και ένα μήνα ο σταθμός της Αθήνας, διαθέτει ηλεκτροκίνηση στην 8η και 9η γραμμή. Τα πρώτα απευθείας ηλεκτροκινούμενα τρένα για Χαλκίδα και - ίσως(;)- μέχρι Τιθορέα αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στον Απρίλιο. «Ένα μικρό βήμα για τον ΟΣΕ ένα μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα!!!»
Τα έργα όμως δεν έχουν σταματήσει. Αντίθετα, τα έργα συνεχίζονται πλέον και στη γραμμή προς Πειραιά. Ευκαιρία λοιπόν να δούμε τι ακριβώς συμβαίνει.
Το railbus 560 104 σε λίγο θα αναχωρήσει ως 4312 για τα Άνω Λιόσια.
Ο κεντρικός σταθμός της πρωτεύουσας παραμένει ένα γιαπί χωρίς αρχή και τέλος.
Ο κόσμος είναι λίγος και επικρατεί σχεδόν απόλυτη σιγή. Το σκηνικό θυμίζει Western.
Έριξα αρκετό γέλιο!
Πρώτο νέο της ημέρας: Στο βάθος στη θέση της παλιάς πεζογέφυρας εργάζεται ένα συνεργείο με τον γερανό της Η/Κ και τοποθετεί κατενέρ και στους πυλώνες της έβδομης γραμμής! Παράλληλα γίνεται απόθεση πυλώνων για μελλοντική τοποθέτηση και στις υπόλοιπες γραμμές.
Η απώλεια της βόρειας πεζογέφυρας δε βοηθάει και πολύ στη φωτογράφιση των έργων και του συγκροτήματος του σταθμού. Δυστυχώς η νότια πεζογέφυρα (που απ' όσο είχε ακουστεί θα αφαιρεθεί και αυτή) έχει περιορισμένη ορατότητα.
Καλώδια υπο τάση!
Εκσυγχρονισμός (;) και Πελοπόννησος: Έννοιες ασύμβατες.
Η πύλη του εργοταξίου είναι ορθάνοιχτη. Προχωράω μέσα αλλά μόνο για μερικά μέτρα αφού ο χώρος είναι μη προσβάσιμος ακόμα απο το κοινό.
Όπως βλέπετε εδώ είναι σχεδόν όλα έτοιμα. Μένει μόνο το τρένο.
Τα καλώδια συνεχίζουν μέχρι τη Λένορμαν.
Το πασάγιο της Λένορμαν φωτογραφημένο απο την γέφυρα της οδού Σιδηροδρόμων. Η εικόνα αυτή θα έχει ενδιαφέρον μετά το πέρας των εργασιών. Αριστερά διακρίνεται ο παλιός σημαφόρος.
Διαδοχικές καμπύλες. Τέσσερις για την ακρίβεια!
Το νοτιότερο σημείο της ηλεκτροκίνησης. Τα καλώδια εδώ σταματάνε. Η νέα γραμμή περιμένει να συνδεθεί.
Άχαρο έργο και άχαρη φωτογραφία.
Δεύτερο νέο της ημέρας: Συνεχίζοντας προς το Ρουφ παρατηρώ πως τα πρώτα προπαρασκευαστικά έργα για την τοποθέτηση της εναέριας γραμμής έχουν γίνει. (Απορία: τα φώτα γιατί είναι ακόμα ανοιχτά;)
Η γραμμή προς το Ρουφ.
Η γραμμή προς τον Λαρίσης. Άλλη μια εικόνα που θα έχει ενδιαφέρον μετά το τέλος των έργων.
Τα κατερχόμενα railbuses 560 213 και 560 110 με πιάνουν στον ύπνο.
Συνέχεια προς Ρέντη.
Αναμένουμε λοιπόν περαιτέρω εξελίξεις...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου