Εδώ και λίγους μήνες όλες οι αλλαγές μηχανών στα δρομολόγια του άξονα της γραμμής Αθήνας - Θεσσαλονίκης γίνονται στον Παλαιφάρσαλο. Ο Δομοκός όπως τον γνωρίζαμε είναι πλέον παρελθόν...
Στις πίσω γραμμές του σταθμού αναμένουν δύο ηλεκτράμαξες. Η πρώτη είναι η 120 017.
Το 50 σήμερα εκτελέστηκε απο την 220 033 η οποία τώρα θα δώσει τη σειρά της σε κάποια ηλεκτράμαξα.
Η 220 033 αποκόπτεται απο τη σύνθεση και κατευθύνεται βόρεια όπου θα εισέλθει στην πρώτη γραμμή.
Ενώ η αλλαγή μηχανής είναι σε εξέλιξη, βρίσκω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το Ganz Mavag που βρίσκεται παρατημένο στο σταθμό. Πριν τρία χρόνια η κατάσταση του ήταν σαφώς καλύτερη, αλλά πλέον δεν συντηρώ αυταπάτες: Η κατάσταση του είναι αισχρή! Η όποια ευκαιρία να επαναλειτουργήσει η συγκεκριμένη μονάδα (που είναι η τελευταία διαθέσιμη) έχει πλέον χαθεί, ενώ κάθε μέρα η σαπίλα κατατρώει όλο και πιο πολύ ό,τι έχει απομείνει.
Σκέψη: Άραγε δε θα μπορούσε το συγκεκριμένο τρένο να ξανατρέξει ως μουσειακό σε κάποια διατηρητέα γραμμή όπως αυτή των Τεμπών ή του Πλαταμώνα;
Η δεύτερη ηλεκτράμαξα που περιμένει είναι η 120 023.
Πίσω στην αλλαγή: Αρκετά μέτρα μακριά η 120 021 κατηφορίζει για να παραλάβει την σύνθεση του 50, ενώ η 220 033 μόλις έχει περάσει το κλειδί της πρώτης γραμμής.
Σε παράλληλη πορεία!
Αυτό ήταν! Άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της για να δώσει τη θέση της σε μια καινούργια. Σε λίγες ώρες το 2016 θα είναι παρελθόν. Το 2017 αναμένεται με πολλές εξελίξεις στο σιδηρόδρομο και με πολλές απο τις μεγάλες υποσχέσεις που ακούμε εδώ και χρόνια να εκλπηρώνονται (;). Εγώ με τη σειρά μου εύχομαι το νέο έτος να φέρει ευτυχία,υγεία, δημιουργικότητα σε κάθε τομέα και πολλά και καλά ταξίδια σε όλους! Καλή χρονιά!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου