Το εργοτάξιο στον σταθμό Λαρίσης μετά απο χρόνια είναι πάλι ενεργό!!!
Στα άρματα! Μπήκαν πυλώνες!
Κλειδωμένο κόσμημα.
Στο πασάγιο της Λένορμαν "επιχειρούν" απο κοινού ένας εκσκαφέας και ένα Plasser για τη σύνδεση της νέας γραμμής.
Εδώ θα έχουμε (;) μια πρωτοπορία: Ο πυλώνας της ηλεκτροκίνησης θα είναι μέσα στην οδό! Ένα πράγμα αντίστοιχο με τους πυλώνες του τραμ.
Θα λυπηθώ πολύ όταν θα αλλάξει η εικόνα ενός απο τα πλέον παραδοσιακά (και επικίνδυνα) πασάγια της Αθήνας...
Προς το παρόν τα έργα που γίνονται είναι η σύνδεση της δεύτερης γραμμής με το σταθμό και η τοποθέτηση πυλώνων ηλεκτροκίνησης μέχρι το πασάγιο της Λένορμαν. Η κυκλοφορία απο το Ρουφ μέχρι εδώ διεξάγεται απο τη γραμμή καθόδου και το κλειδί της Λένορμαν είναι γυρισμένο στην γραμμή ανόδου, ώστε τα τρένα να εισέρχονται κανονικά απο αυτή στο σταθμό Λαρίσης.
Το φυλάκιο κατεδαφίστηκε. Δεν βρίσκω για ποιο άλλο λόγο μπορεί να έγινε αυτό, παρά μόνο για εξοικονόμηση χώρου με σκοπό τον διπλασιασμό της γραμμής και την κατάργηση του κλειδιού. Να περιμένουμε άραγε κάποια αλλαγή διάταξης των γραμμών στο σημείο αυτό;
Κατηφορίζοντας προς τον Κεραμεικό συναντιέμαι με το ανερχόμενο 4310.
Το railbus της ουράς είναι το 560 213.
Ελπίζω η εικόνα αυτή να μη χαθεί μετά τα έργα.
Οι εξελίξεις στο σιδηρόδρομο τρέχουν και μαζί τους τρέχω και εγώ. Σύντομα θα ακολουθήσουν και νέες αναρτήσεις σχετικές με την εξέλιξη των έργων. Πιο πριν όμως θα ακολουθήσει το τρίτο μέρος της εκδρομής στα Καλάβρυτα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου