Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Ημερολόγιο διελεύσεων #5


        Ιανουάριος: μήνας κακός και διπρόσωπος, όπως μαρτυρά και η ετυμολογία του ονόματος του. Αργόσυρτος και απρόβλεπτος μήνας που η μιζέρια της προηγούμενης χρονιάς ανακυκλώνεται και επανέρχεται δριμύτερη...

        ...όμως ας μην είμαι τόσο αρνητικός ήδη από την πρώτη ανάρτηση του νέου έτους. Αν μη τι άλλο, επιστρέφει και πάλι το ημερολόγιο διελεύσεων! Πάμε λοιπόν!


10/01/2023: Και όμως, το Desiro 460 109 δεν είναι η πρώτη σιδηροδρομική φωτογραφία της χρονιάς. Λίγες μέρες πριν έχει προηγηθεί εκδρομή στην Πελοπόννησο, της οποίας οι φωτογραφίες αναμένεται να ανέβουν σύντομα. Είναι ωστόσο η πρώτη φωτογραφία από την γραμμή κανονικού εύρους για το νέο έτος.


11/01/2023: Απόπειρα λήψης του ETR 470 006, το οποίο σήμερα εκτελεί το ICE 60. Μπορούσα και καλύτερα...


12/01/2023: Το Desiro 460 110 φέρει ασαφείς ενδείξεις όσον αφορά την ταυτότητα του διαχειριστή του.


16/01/2023: Αν και σχετικά νωρίς, το πασάγιο της Ιεράς Οδού παρουσιάζει αξιοσημείωτη κίνηση, τόσο από αυτοκίνητα, όσο και από πεζούς. Για τον αριθμό του Desiro δηλώνω άγνοια...


Το Desiro 460 112 κατευθύνεται δια της γραμμής καθόδου προς τον Πειραιά, ή ορθότερα προς τον Ρέντη, διότι ως γνωστόν, αν δεν ξεκινήσει η μέρα με μια μετεπιβίβαση, πώς θα πάει καλά το ταξίδι;


Αρκετά αργότερα την ίδια μέρα, το Desiro 460 102 ανηφορίζει προς το αεροδρόμιο.


18/01/2023: Το σημερινό πρωινό δεν είχε κάτι σπουδαίο να επιδείξει, οπότε προκειμένου να σπάσω κάπως την μονοτονία, επισκέπτομαι μετά από αρκετό καιρό τον Ταύρο.


Στο πασάγιο της οδού Μακεδονίας, διασταυρώνομαι με το εκ Χαλκίδος κατερχόμενο Desiro 460 104. Υπό το γεμάτο απορία ύφος του πασαγιοφύλακα επιχειρώ μια πρώτη λήψη, η οποία αποτυγχάνει παταγωδώς, λόγω λάθος ρύθμισης του ISO, ενώ αμέσως έπειτα επιχειρώ μια δεύτερη, η οποία αν και με τις ίδιες λανθασμένες ρυθμίσεις, μου δίνει μια ενδιαφέρουσα αντανάκλαση.


Το τρένο μας προσπερνάει και αφού σταματήσει στον σταθμό του Ταύρου για λιγότερο από μισό λεπτό, συνεχίζει την πορεία του προς τον νότο.


Σας έχω πει ποτέ, ότι μου αρέσουν πολύ οι σημαφόροι; Δεν πειράζει, σας το λέω ξανά τώρα!


(εύκολο) quiz: Ποιες γραμμές κάλυπτε το εν λόγω κύριο σήμα καλύψεως;


Κοιτώντας τον Λυκαβηττό σκέφτομαι, ότι ίσως δεν θα ήταν κακή ιδέα να περιμένω εδώ το φεσομένο Intercity 57. Κοιτώντας όμως ευθύς αμέσως το ρολόι μου, ανακαλώ την ιδέα.


«Βιτρό» σιδηροδρομικού θέματος και σιδηροδρομικής κατάντιας.


Σημαφόρος - σιχαμένα ηχοπετάσματα/καμβάδες σημειώσατε άσσο!


Η μόνη γραμμή που χρησιμοποιείται στο τμήμα μεταξύ Ρουφ και Ταύρου αυτή την στιγμή είναι η μεσαία.


Καλώς το και ας άργησε! Το IC 57 επιτέλους θα μας τιμήσει με την παρουσία του στην καμπύλη αμέσως μετά το σταθμό του Ρουφ.


Επικεφαλής της άδειας σύνθεσης είναι η Hellassprinter 120 028. Σε πολύ λίγο άλλο ένα ταξίδι της θα λάβει τέλος στο ΜΑΙ.

Μπορεί να μην έχει περάσει καλά καλά ούτε μήνας από την εν λόγω φωτογράφιση, όμως για κάποιο λόγο και παρ' ότι δεν είχε να επιδείξει κάτι το ιδιαίτερο, ήδη μου έχει μείνει έντονα αποτυπωμένη με αρκετά θετικές αποχρώσεις. Γιατί άραγε;


20/01/2023: Σήμερα βρέχει και ο κόσμος εξαφανίστηκε. Το Desiro όμως όχι...


Οι συναντήσεις μου με το ETR που εκτελεί το απογευματινό Express δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη τείνουν να γίνουν ρουτίνα και μάλιστα αρκετά ευχάριστη. Το σημερινό ραντεβού ήταν με το ETR 470 007.


23/01/2023: Τι σας έλεγα παραπάνω; Σήμερα το ICE 60 εκτελείται από το ETR 470 001.


9 βαγόνια. Δεν είναι πολλά αρκεί να γεμίζουν. 


Η δική μου διέλευση των γραμμών θα πρέπει να περιμένει μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διέλευση του ETR. 


Το κάδρο παραπέμπει σε φθινόπωρο καίτοι έχουμε τέλη Γενάρη.

24/01/2023: Η ταχύτητα πέφτει απότομα και άνευ ετέρου. Και δεν μιλώ μόνο για τον ρυθμό των φωτογραφίσεων...


30/01/2023: Το Desiro 460 218 κατηφορίζει στην γραμμή καθόδου με ταχύτητα. 


31/01/2023: Το Desiro 460 113 με αφήνει πίσω του. Το ίδιο θα συμβεί σε λίγες ώρες και με τον φετινό Γενάρη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου